Szponzorált tartalom
Az internetes reklámozásban a Google egész egyszerűen megkerülhetetlen! Megkerülhetetlen, hiszen messze a legnépszerűbb keresőoldalról van szó, így aki hirdetne, az a Google keresési oldalán bizony kiemelt helyen tud szerepelni. Az AdWords erről szól: fizetett hirdetésként feltűnni a Google keresési oldalán. A h.well.kft ebben tud segíteni az ügyfélnek. Ha bárki rákeres egy olyan a kifejezésre, ami kapcsolatban áll azzal a tevékenységgel, amivel a megbízó honlapja is foglalkozik, akkor annak a hirdetése meg tud jelenni a Google keresési oldalán, mint fizetett hirdetés. Ezért azonban még nem kell fizetnie az ügyfélnek; pénzébe mindez csak akkor kerül, ha valaki rá is kattint a hirdetésre! A Google AdWords kampány egyedisége ebben rejlik, hiszen így nem kell olyan emberek után fizetni, aki bár látják a reklámunkat, ám nem kattintanak rá, ergo nem érdekli őket maga a termék vagy a szolgáltatás, amit mi kínálunk nekik. Míg a hagyományos marketing során a marketingesek mindenkire lőnek, hiszen nem tudják pontosan belőni, egy-egy reklám kihez jusson el, addig a Google AdWords kampány során meg lehet szabni, hogy az adott hirdetést ki lássa, mikor lássa stb. Ehhez persze folyamatosan menedzselni is kell a kampányt.